Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане относно налягане на гуми 215/45/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питане относно налягане на гуми 215/45/17

    Понеже съм с посочения размер летни гуми не ми е ясно на колко бара да ги напомпам
    По таблицата на моята кола дето прилагам е дадено предни 2,4 Bar задни 2,3 Bar но отдолу е написано на топли гуми да се увеличи с + 0,3 Bar.От това следва ли да ги напомпам предна 2,7 Bar и задни 2,6 Bar или не е така-вижда ми се много май !
    Много от вас карат такъв размер гуми и очаквам различни мнения/по точно всеки с такива гуми колко ги помпа/?
    Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

  • #2
    Така и аз съм въпроснят размер и зимни и летни.
    използвам тайвански ленти nankang ns 20
    зимни китайски hifly win turi 205
    ефтини нови гуми с добри показатели въпреки че всички плюят ефтината гума нямам балони нито съм пръскал гума на нашите чудесни пътища спират доста добре на мокро неса шумни искат малко повече баланс специално китайските 50-70 грама.
    Пиша всичко това за гумите за да не се хвърляте на маркови втора ръка дето били много хубави а са твърди като камък и сцепление няма.
    зимните ги държа на 2.5 и четирите
    лятните отпред 2.6 отзад 2.5

    ---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 12:44 ----------

    Служебни те ни коли се карат с маркови гуми и те стават на камък за година и полвина.По мой наблюдения в бг най качествената гума за мен е Vredestein.
    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
    0w40 Shell Helix Ultra

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
      Така и аз съм въпроснят размер и зимни и летни.
      използвам тайвански ленти nankang ns 20
      зимни китайски hifly win turi 205
      ефтини нови гуми с добри показатели въпреки че всички плюят ефтината гума нямам балони нито съм пръскал гума на нашите чудесни пътища спират доста добре на мокро неса шумни искат малко повече баланс специално китайските 50-70 грама.
      Пиша всичко това за гумите за да не се хвърляте на маркови втора ръка дето били много хубави а са твърди като камък и сцепление няма.
      зимните ги държа на 2.5 и четирите
      лятните отпред 2.6 отзад 2.5

      ---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 12:44 ----------

      Служебни те ни коли се карат с маркови гуми и те стават на камък за година и полвина.По мой наблюдения в бг най качествената гума за мен е Vredestein.
      Благодаря за отговора ти...но очаквах повече мнения !
      Аз преди да напиша темата ги напомпах предни 2,65 и задни 2,55 значи съм бил на правилен път.Преди все ги карах предни 2,4 и задни 2,3 и все нещо не ми харесваше как вози.И ми се струваха все меки отпред при 2,4 Bar.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #4
        Като цяло возията на 147 си е твърда и с по малкият размер гуми един френски автомобил вози доста по комфортно ама там пък има други емоции

        Ами дано да има повече мнения от хорара дето се състезават и имат опит с по високи скорости как се държат гумите ако е с малко барове кривиш чанти ако е много нагоре пръскаш гума.Опитвал съм и на 2.7 но доста почва да друса и предполагам окачването няма да му е много добре.

        Препоръчвам ти да сложиш метални винтили няма спад в налягането след по дълъг период от време или скачане в дупка.
        Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 15:36.
        Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
        0w40 Shell Helix Ultra

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
          Като цяло возията на 147 си е твърда и с по малкият размер гуми един френски автомобил вози доста по комфортно ама там пък има други емоции

          Ами дано да има повече мнения от хорара дето се състезават и имат опит с по високи скорости как се държат гумите ако е с малко барове кривиш чанти ако е много нагоре пръскаш гума.Опитвал съм и на 2.7 но доста почва да друса и предполагам окачването няма да му е много добре.

          Препоръчвам ти да сложиш метални винтили няма спад в налягането след по дълъг период от време или скачане в дупка.
          Ами то даже в книжката си пише ако се кара постоянно над 160 к/ч да се напомпат 2,7 предни и 2,6 задни
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #6
            Колега,най-достовернето налягане можеш да го погледнеш или на шасито на шофьорската врата или на капачката на резервоара.И в интерес на истината както и в спонатите от теб таблици това е минималното налягане което трябва да е в гумите,а не средно.Много хора си мислят че е средно но не е.И от студена на топла гума налягането се вдига с 0,2,а не с 0,3 бара лично съм го засичал.За това за да дойдеш на средното налягане сложи още 0,2 бара.Аз така права.Предни и задни според мен не трябва да имат разлика.Аз имах 205/55/16 винаги съм ги помпал когато са били загряти на 2,7 бара.Понеже точното им налягане трябва да е 2,5 бара,но като прибавиш още 0,2 че са загряли става 2,7.Мисля че и за твойте 2,5 и на 4-те е перфектно.Ако са загряли съответно 2,7.
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
              Колега,най-достовернето налягане можеш да го погледнеш или на шасито на шофьорската врата или на капачката на резервоара.И в интерес на истината както и в спонатите от теб таблици това е минималното налягане което трябва да е в гумите,а не средно.Много хора си мислят че е средно но не е.И от студена на топла гума налягането се вдига с 0,2,а не с 0,3 бара лично съм го засичал.За това за да дойдеш на средното налягане сложи още 0,2 бара.Аз така права.Предни и задни според мен не трябва да имат разлика.Аз имах 205/55/16 винаги съм ги помпал когато са били загряти на 2,7 бара.Понеже точното им налягане трябва да е 2,5 бара,но като прибавиш още 0,2 че са загряли става 2,7.Мисля че и за твойте 2,5 и на 4-те е перфектно.Ако са загряли съответно 2,7.
              Всичко написано от теб ми и е ясно !..Но ме интересува дали сутрин като ги премеря рано на студена гума трябва да показва 2.4 или 2.6 за предните говоря
              И много ясно като покараш тези дето си напомпал на 2.4 и загреят ще покаже 2.6 а тези дето си напомпал на студено 2.6 и загреят ще покаже 2.8
              Мен ме интересува студени сутрин колко трябва да са 2.6 предни и 2,5 задни или 2,4 предни и 2.3 задни.А не като ги е напекло слънцето 40 градуса примерно
              А и твоите са 205/55/16
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #8
                Колега аз ги карам 2.4 и четирите гуми в градски условия.
                За извънградско ги правя 2.6 пак х4.
                156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                  Всичко написано от теб ми и е ясно !..Но ме интересува дали сутрин като ги премеря рано на студена гума трябва да показва 2.4 или 2.6 за предните говоря
                  И много ясно като покараш тези дето си напомпал на 2.4 и загреят ще покаже 2.6 а тези дето си напомпал на студено 2.6 и загреят ще покаже 2.8
                  Мен ме интересува студени сутрин колко трябва да са 2.6 предни и 2,5 задни или 2,4 предни и 2.3 задни.А не като ги е напекло слънцето 40 градуса примерно
                  А и твоите са 205/55/16

                  Предни задни това го зарежи.И на 4-те трябва да е еднакво налягането.Дали е рано сутрин или късно вечер нема значение,ако колата е седяла на място повече от половин час,гумите вече са студени.Според мен 2,5 бара ще ти е перфектното налягане на студени гуми.Няма значение че мойте са 205/55/16.На бимата бях с 225/45/17.Фабриканта ми даваше 2,3 минимално за тоя цолаж,аз слагам+0,2 бара да го докарам на средно и пак ми идваше на 2,5.И си мери налягането само на ОМВ там са най-точните компресори.
                  Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 20:46.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #10
                    И с какво мерите такива точни налягания
                    Карам с 2.4 . Гумата трябва да лежи на пътя с целия протектор.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                      Предни задни това го зарежи.И на 4-те трябва да е еднакво налягането.Дали е рано сутрин или късно вечер нема значение,ако колата е седяла на място повече от половин час,гумите вече са студени.Според мен 2,5 бара ще ти е перфектното налягане на студени гуми.Няма значение че мойте се са 205/55/16.На бимата бях с 225/45/17.Фабриканта ми даваше 2,3 минимално за тоя цолаж,аз слагам+0,2 бара да го докарам на средно и пак ми идваше на 2,5.И си мери налягането само на ОМВ там са най-точните компресори.
                      В първия пост както се вижда за моите гуми е дадено 2,4 на 2,3 това е изрезка от книжката на колата /упътването/ еднакви са за другите размери гуми.С една дума няма се разберем май.
                      Най ми се вижда правилно 2,6 на 2,5 както ми е написал първия колега отговорил ми който е с кола модел като моята !
                      Другите ми правите съчинения по картинка-понеже за всеки модел е различно
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Търси из таблиците - https://www.google.bg/search?q=оптим...2F%3B590%3B395

                        https://www.google.bg/search?q=оптим...83%D0%BC%D0%B8
                        Attached Files
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          И с какво мерите такива точни налягания
                          Карам с 2.4 . Гумата трябва да лежи на пътя с целия протектор.
                          с микрометър с какво , как питаш тоя веско11 си е капацитет отвсякъде
                          Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                          Peugeout 2.2 HDI 133+++
                          Alfa 159 +++ next

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            И с какво мерите такива точни налягания
                            Карам с 2.4 . Гумата трябва да лежи на пътя с целия протектор.
                            Аз ги меря с това за другите не знам
                            Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Аз не съм виждал два уреда или две помпи да мерят еднакво. На по- добрите пише, че не са калибрирани, на евтините - нищо.
                              И понеже колата е тежка отпред там по високо налягане. Отзад по ниско иначе няма сцепление и въртележки.
                              Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:02.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X